Гарантия и возврат
Гарантія на меблі, придбану в інтернет-магазині krytimebli.com.ua
Гарантійний ремонт - це усунення недоліків і несправностей Вироби, викликаних дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин і пов'язану з цим роботу під час дії гарантійного терміну.
Гарантія поширюється на недоліки (дефекти) Вироби, які виникли з вини виробника. Рішення щодо прийняття або неприйняття Вироби на гарантійний ремонт приймається Продавцем при первинному огляді Вироби, при необхідності - після проведення експертизи. Виробничі дефекти, які можуть бути виявлені під час гарантійного терміну експлуатації, будуть усунені безкоштовно протягом 30 календарних днів з моменту передачі Вироби на гарантійний ремонт.
У разі необхідності замовлення запчастин до Виробу у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується на час їх доставки. Гарантійний термін збільшується на термін перебування Вироби в ремонті.
умови гарантії
• Термін гарантії Вироби - від 6 місяців до 5 років, в залежності від сервісної політики виробника. Гарантійний термін починається з моменту доставки і отримання Покупцем Вироби в місце призначення відповідно до замовлення.
• Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин Виробів. Термін гарантії в такому випадку продовжується на час перебування виробу в ремонті.
• Термін служби Вироби - час протягом когорого Виріб виконує покладені на нього функції і нерівний гарантійному строку, якщо інше не обумовлено гарантійними документами виробника.
• Недоліки Виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини виробника вироби, будуть безкоштовно усунені Продавцем.
• Претензії по зовнішньому вигляду Вироби, некомплект, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні мобільного телефону. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.
• Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин мобільного телефону.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:
• закінчення гарантійного терміну;
• невиконання умов експлуатації;
• наявності на виробі механічних пошкоджень;
• порушень інструкції по експлуатації меблів;
• перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;
• нанесення шкоди Виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.);
• нанесення шкоди Виробу в результаті умисних або помилкових дій Покупця, третіх осіб;
• нанесення шкоди Виробу, викликаного попаданням всередину або на поверхню Вироби сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д .;
• наявності слідів стороннього втручання в Виріб, ремонту Вироби самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Продавцем;
• нанесення Виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;
• використання Вироби з виробничою метою;
• при відсутності чітко заповненого гарантійного талона та документів Продавця про відвантаження Вироби Покупцеві або наявності в гарантійному талоні змін і доповнень, зроблених не продавці.
Гарантія не поширюється на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації телефону:
• транспортного шлюбу в результаті самостійної доставки товару Покупцем;
• шлюбу при складанні або монтажі в результаті самостійного проведення Покупцем або уповноваженими Продавцем третіми особами зазначених робіт;
• шлюбу в результаті порушення правил експлуатації телефону або його нецільового використання;
• забруднення;
• розриву тканини і поломки від навантажень, не передбачених стандартом і нормативно-правовими актами України.
Гарантія не поширюється на оббивку та чохли м'яких меблів, виконаних в тканини Покупця.
Дефектами меблів не є:
• незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір;
• незначні відмінності у відтінках кольору і відміну малюнка лакофарбового покриття (декору);
• легкі складки на облицювальній матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження рукою;
• відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см на одне Виріб (згідно ГОСТ 19917-93);
• дрібні волосяні тріщини ( «ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.
Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання Вироби і не відповідає за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену Виробом.
Інструкція: Як правильно приймати доставляемую меблі.
Обмін і повернення товару
Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів з наступного дня після його фактичного отримання.
При цьому нагадуємо, що згідно з чинним законодавством товар підлягає обміну або поверненню, якщо:
• він новий, тобто не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень;
• збережено його товарний вигляд;
• в цілості упаковка товару і всі її компоненти;
• збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції і заводське маркування;
• є документ, що підтверджує факт придбання та оплати товару (наприклад, товарний чек / накладна).
Для повернення коштів споживач повинен мати при собі документ, що засвідчує особу (паспорт). Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві не пізніше ніж протягом 7 днів.
Увага! Доставка товару в разі обміну товару або його повернення здійснюється Покупцем за свій рахунок.
ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ не підлягають:
• товари, що були у вжитку і мають сліди використання, ознаки монтажу / збірки тощо;
• товари з порушеною упаковкою або її компонентами в т.ч. матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або ті, що були у вжитку);
• товари, які втратили товарний вигляд, у яких порушена комплектація, ярлики, маркування та ін .;
• товари, що входять до переліку товарів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, наприклад, тюлегардинні і мереживні полотна, білизна постільна, інші товари;
• товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення і / або за зразками (ескізами) Покупця, в тому числі товар який має індивідуально визначені властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками і т.д. .), тканини які були обрані Покупцем перед замовленням;
• уцінені товари.
Здійснюючи свою діяльність, ми керуємося чинним законодавством України, а саме: Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "» , Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104, Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.94 №313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення» та ін. Тому зазначені умови не обмежують законні права споживача, передбачені чинним законодавством України.
Для повернення коштів Вам необхідно заповнити форму, яка знаходиться за посиланням: Повернення коштів.